Page 20

posted January 9th, 2015, 9:30 pm


average rating: 5.00
post a comment
author comments
view IvyTiny's profile

January 9th, 2015, 9:54 pm

IvyTiny

reply

Two pages this week :D!

end of message

October 22nd, 2017, 7:37 pm

Advertisement

reply

end of message
view IvyTiny's profile

January 18th, 2015, 4:54 pm

IvyTiny

reply

@Zombie Cinnamon Coffee: hahaha thank you! it really looks like a chicken xD

end of message
user comments
view WolfYakuga's profile

January 9th, 2015, 11:12 pm

WolfYakuga

reply

awwww el fenix xD

end of message
view IvyTiny's profile

January 9th, 2015, 11:28 pm

IvyTiny

reply

@WolfYakuga: parece gallina xDD

end of message
view WolfYakuga's profile

January 9th, 2015, 11:32 pm

WolfYakuga

reply

@IvyTiny: hahaha pero es linda xD

end of message
view IvyTiny's profile

January 10th, 2015, 12:00 am

IvyTiny

reply

@WolfYakuga: lol gracias xD

end of message
view Zombie Cinnamon Coffee's profile

January 18th, 2015, 3:28 am

Zombie Cinnamon Coffee

reply

Cool Phoenix ^O^

end of message
view Bluephoenix12310's profile

August 28th, 2017, 4:14 pm

Bluephoenix12310

reply

Lol I literally live for Phoenixs' as you can see.... {< u >}

end of message
view IvyTiny's profile

September 7th, 2017, 2:33 am

IvyTiny

reply

@Bluephoenix12310: Phoenix are beautiful <3 I like your username btw (ღ˘⌣˘ღ)

end of message
view Animerules!'s profile

September 19th, 2017, 3:50 pm

Animerules!

reply

Plz dont hate meh but idk what phoenix is???

end of message
view IvyTiny's profile

September 19th, 2017, 5:41 pm

IvyTiny

reply

@Animerules!: Hi! Thank you for taking your time to comment and reading, I truly appreciate it!! I read all your comments until this page, and I wanted to tell you, you made me laugh many times (I mean this in a good way) and I don't find you weird at all xD I stopped here to reply your question (and I'm sorry I didn't answer every comment!) A phoenix is a mythological creature with the form of a big fire bird that can be reborn from its ashes. You can read more from wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/Phoenix_(mythology)

Now, I'll go back to reading your comments <3 !!

end of message
view Animerules!'s profile

September 19th, 2017, 8:42 pm

Animerules!

reply

@IvyTiny: Thank you N its okay if u dont reply to all of meh comments ^-^ i left a lot anyways lol
N as long as u laugh idrc if u laugh at meh in a good or nad way.... What evdr makes u happy
N thx for the information on the phoenix

end of message
post a comment